Friday, October 31, 2008

Ποίος ήταν o Τζόζεφ Σμιθ;

Όταν ο Τζόζεφ Σμιθ ήταν ακόμα μικρός, υπήρχαν διάφορες εκκλησίες στην περιοχή που ήταν το σπίτι του και όλες διαβεβαίωναν ότι δίδασκαν την αλήθεια. Αυτό τον έβαλε σε σκέψεις. Ήθελε να μάθει ποια εκκλησία ήταν αληθινή. Μια μέρα διάβασε ένα εδάφιο στη Βίβλο όπου έλεγε, «Αν, όμως, κάποιος από σας είναι ελλειπής σε σοφία, ας ζητάει από τον Θεό, που δίνει σε όλους πλούσια, και χωρίς να ονειδίζει? και θα του δοθεί» (Ιακώβου 1:5). Ο Τζόζεφ αποφάσισε να αποδεχτεί αυτό και να ρωτήσει το Θεό.

Την άνοιξη του 1820 πήγε σε ένα μικρό δασάκι κοντά στο σπίτι του και προσευχήθηκε για να μάθει σε ποια εκκλησία θα έπρεπε να προσχωρήσει. Σε απάντηση στην προσευχή του, ο Επουράνιος Πατέρας και ο γιος του, Ιησούς Χριστός εμφανίστηκαν σ’ αυτόν. Ο Τζόζεφ το περιγράφει ως εξής, «Όταν το φως έπεσε επάνω μου, είδα δύο Άτομα, των οποίων η λαμπρότητα και δόξα ξεπερνούν κάθε περιγραφή, να στέκονται από πάνω μου στον αέρα. Ο ένας τους μου μίλησε, καλώντας με με το όνομά μου και είπε, δείχνοντας τον άλλον --- Αυτός είναι ο Υιός μου ο Αγαπητός. Αυτόν να ακούς!» Στον Τζόζεφ ειπώθηκε να μην προσχωρήσει σε καμία από τις εκκλησίες που υπήρχαν εκείνη την εποχή.

Τζόζεφ Σμιθ ήταν ο πρώτος προφήτης της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού των Αγίων των Τελευταίων Ημερών.

Διαβάστε περισσότερων για Τζόζεφ Σμιθ και την Εκκλησία του Ιησού Χριστού των Αγίων των Τελευταίων Ημερών.

No comments: